Design, administer, and analyze a generation gap survey

survey design

Students get a lesson in sociological research as they formulate a hypothesis about generational differences, design and administer the questionnaire to test their hypothesis, chart their findings, and present the results of their research to the class.

Students get a lesson in sociological research as they formulate a hypothesis about generational differences, design and administer the questionnaire to test their hypothesis, chart their findings, and present the results of their research to the class.

Objectives

  • Students will be introduced to the process of creating a hypothesis and testing its validity.
  • They will become familiar with spreadsheet fundamentals.
  • Students will engage in thoughtful discussion about generational differences.

Learning outcomes

  • Students will formulate a hypothesis with dependent and independent variables about generational differences in attitude.
  • Students will design, write, and administer a questionnaire that elicits responses to questions about generational differences.
  • Students analyze the survey results using Office Excel.
  • Students present their findings to the class using Office Excel or Office PowerPoint.

Lesson procedure

Introduction

Do you have the same attitudes about topics, such as politics for example, as someone who is age 30, 50 or 80?

Do older people and younger people think alike? What subjects might they have different opinions about?

Is there really such a thing as a “generation gap”? Or is this a myth or assumption we make?

You are going to find out the answer to this question by researching the differences between generations the way social scientists do. Working in teams, you will first develop a hypothesis that you believe reflects the differences between generations. Next, you will design, write, and administer a questionnaire to test your hypothesis. Your survey will compare attitudes and opinions about certain issues, based on different variables, such as age, gender, or geographic region. Finally, you will chart your findings, analyze your results using Excel, and report the results to your classmates using Office PowerPoint.

Student activity

Follow the steps below to guide your students through this lesson plan. See student handout links at right.

  • Step 1: “Formulate a hypothesis”
  • Step 2: “Create a survey and test it”
  • Step 3: “Administer the survey”
  • Step 4: “Analyze your survey data”
  • Step 5: “Present your research findings”

Lesson extension activities

Have more advanced students design the survey form in Excel. For help designing a form using an Excel template, click the Microsoft Office button, Select New, click Installed Templates, click More Categories, and then click Surveys.

Conclusion

Assess the students on the following:

  • Formulation of their hypothesis
  • Design of their survey
  • Administration of survey
  • Analysis of survey results
  • Final Excel or PowerPoint presentation

via Design, administer, and analyze a generation gap survey.

One thought on “Design, administer, and analyze a generation gap survey

  1. Дизајн, администрирање, и со анализа на генерацискиот јаз анкета
    Февруари
    14

    Студентите се добие лекција за социолошки истражувања, како тие се формулира хипотезата за генерациски разлики, дизајн и администрирање на прашалникот да ги тестираат своите хипотеза, испланираат нивните наоди, и презентирање на резултатите од нивните истражувања на класата.

    Студентите се добие лекција за социолошки истражувања, како тие се формулира хипотезата за генерациски разлики, дизајн и администрирање на прашалникот да ги тестираат своите хипотеза, испланираат нивните наоди, и презентирање на резултатите од нивните истражувања на класата.

    Цели
    Студентите ќе се запознаат со процесот на создавање на хипотеза и тестирање на неговата важност.
    Тие ќе бидат запознаени со табела основи.
    Студентите ќе се вклучат во темелни дискусии за генерациски разлики.
    Резултати од учењето
    Студентите ќе се формулира хипотезата со зависни и независни променливи за генерациски разлики во став.
    Студентите ќе дизајн, пишувате, и администрирање прашалник кој предизвикува одговори на прашања во врска со генерациски разлики.
    Студентите анализираат резултатите од анкетата користење на Office Excel.
    Студентите ги презентираат своите заклучоци на класата користење на Office Excel или Офис Пауерпоинт.
    Лекција постапка
    Вовед
    Дали имате исти ставови за теми, како што се политиката на пример, како некој кој е 30-годишна возраст, 50 или 80?

    Дали постарите луѓе и помлади луѓе размислуваат слично? Што предмети што може да имаат различни мислења за?

    Е навистина такво нешто како “генерациски јаз”? Или ова е мит или претпоставка правиме?

    Ви се случува да дознаете одговорот на ова прашање со истражување на разликите меѓу генерациите на начин научници од општествените науки се направи. Работат во тимови, прво ќе се развие хипотеза за која сметаш дека се одразува на разликите меѓу генерациите. Следно, ќе дизајн, пишувате, и администрирање на прашалникот да го тестирате вашиот хипотеза. Твојот истражувањето ќе се споредат ставови и мислења за одредени прашања, врз основа на различни варијабли, како што се возраста, полот, или географски регион. Конечно, ќе шема наоди, анализира вашите резултати користење на Excel и извештај за резултатите на вашиот соученици користење на Office PowerPoint.

    Студент активност
    Следете ги чекорите подолу за водење на вашата студентите преку оваа лекција план. Види студент судбина врски во право.

    Чекор 1: “Формулирање на хипотеза”
    Чекор 2: “Направете анкета и тоа тест”
    Чекор 3: “администрирање на истражувањето”
    Чекор 4: “Анализа на вашите податоците од анкетата”
    Чекор 5: “претстави своите истражувачки наоди”
    Лекција продолжување активности
    Имаат повеќе напредни студенти дизајн анкета форма во Excel. За помош дизајнирање на форма со користење Excel дефиниција, кликнете на Microsoft Office копчето, одберете New, кликнете Инсталиран Шаблони, кликнете повеќе категории, а потоа кликнете истражувања.

    Заклучок
    Проценка на студентите на следново:

    Формулирање на нивните хипотеза
    Дизајнот на нивните анкета
    Администрација на истражувањето
    Анализа на резултатите од истражувањето
    Финале Excel или PowerPoint презентација

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s