Calculating profits from selling virtual lemonade

Calculating profits from selling virtual lemonade

In this lesson, students set up a virtual lemonade stand and decide how many cups of lemonade to prepare, which ingredients to buy, and costs for each cup of lemonade. The game simulates customer behavior, and students record their decisions and outcomes.

Objectives

Students will employ technology in the development of strategies for solving problems in the real world.

Students will understand the basic concept of profits and losses.

Learning outcomes

Students will purchase ingredients for making lemonade.

Students will determine the cost to produce one cup of lemonade.

Students will assess weather forecasts and customer behavior patterns to determine how much lemonade to make each day.

Students will use an Office Excel spreadsheet to collect data and record outcomes.

Students will write a report reflecting on their data and the outcomes.

Lesson procedure

Introduction

When you run your own business, you have to make a lot of important decisions based on math. You have to calculate how many supplies to buy, analyze the data you collect from your sales figures every day, and make decisions about the future based on the conclusions you draw from your information.

In this activity, you will each set up and run your own business—a lemonade stand. You will make all the business decisions about materials, costs, and how to make the lemonade. You will run the lemonade stand, record your data, and then analyze how much money you made or lost.

Remember that even if the lemonade you sell tastes really good, you may not always sell a lot. Sometimes the weather affects how much lemonade people purchase. You will get to see a weather forecast, but remember that weather forecasts are not always accurate.

Before you start playing, you will read directions that will show you how to start and operate your lemonade stand. As you run your business, you will use an Office Excel data collection spreadsheet to record your decisions, your data, and your outcomes. When the game is over, you will write a report about the reasons you made a profit or the reasons you did not.

Student activities

Follow the steps below to guide your students through this lesson plan. See student guide link at right.

Step 1: “Run your lemonade stand and record your data”

Step 2: “Analyze your profits and losses”

Lesson extension activities

Ask students to use one of the charts in Office Excel to help them visualize and analyze their data.

Ask students to write a strategy handbook for running a successful lemonade stand.

Ask students to create an ad campaign to attract more customers to their business.

Conclusion

Assess students on their data collection and their final reflection. They should use mathematical terms and draw conclusions by reviewing their data.

Share

Print Add to favorites

In this section:

Summary

Mathematics

Ages 5 to 10

Ages 11 to 13

5+ 45-minute class periods

Tips

How a business goes sour

Ask students to name some factors beyond those included in the game that could affect a real-life lemonade stand. For example, would it matter where the lemonade stand is located? Why? What about the way the staff treats customers and handles complaints?

Software and materials needed

Microsoft Excel

Microsoft Internet Explorer

Calculating profits student guide

Calculatingprofitsfromsellinglemonade_StudentHandout

Excel data collection sheet

via Calculating profits from selling virtual lemonade.

One thought on “Calculating profits from selling virtual lemonade

  1. Пресметување на профитот од продажба на виртуелен лимонада

    Во оваа лекција, студентите се постави виртуелен лимонада стојат и да одлучи колку чаши лимонада да се подготви, кои состојки за да се купи, и трошоци за секоја чаша лимонада. Играта симулира корисничкото однесување, а учениците ги сними своите одлуки и резултати.

    Цели

    Студентите ќе користат технологија во развојот на стратегии за решавање на проблемите во реалниот свет.

    Студентите ќе се разбере основниот концепт на добивката и загубите.

    Резултати од учењето

    Студентите ќе ги купи состојки за производство на лимонада.

    Студентите ќе се одреди цената за да се произведе една чаша лимонада.

    Студентите ќе се оцени прогноза за времето и корисничкото однесување на обрасци за да се утврди колку лимонада да го прават секој ден.

    Студентите ќе користат Office Excel табела да се соберат податоци и евиденција резултати.

    Студентите ќе напише извештај како одраз на нивните податоци и резултати.

    Лекција постапка

    Вовед

    Кога ќе ја стартувате вашиот сопствен бизнис, треба да се направи голем број на важни одлуки врз основа на математика. Мора да се пресмета колку резерви да се купи, ги анализираат податоците ќе се соберат од вашиот продажбата на фигури секој ден, и да донесува одлуки за иднината врз основа на заклучоци ќе се нацрта од вашите информации.

    Во оваа активност, можете секоја од нив ќе ја конфигурирате и стартувате вашиот сопствен бизнис-а лимонада стои. Ќе се направи на сите бизнис одлуки за материјали, трошоци, и како да се направи лимонада. Ќе се кандидира на лимонада застане, снимање на вашиот податоци, а потоа се анализира колку пари сте го направиле или изгуби.

    Запомнете дека дури и ако лимонада ти продаде вкус навистина добро, не секогаш може да ја продаде многу. Понекогаш времето влијае колку лимонада луѓе купување. Вие ќе добиете за да ја видите временската прогноза, но запомнете дека временските прогнози, не се секогаш точни.

    Пред да почнете да играте, ќе прочитате насоки кои ќе ви покажеме како да започнете и да работат лимонада стои. Како што се кандидира на вашиот бизнис, ќе се користи Office Excel собирање на податоци табела за снимање на вашите одлуки, вашите податоци, и вашите резултати. Кога играта е завршена, ќе напише извештај за причините сте направиле профит или причините, а не сте.

    Студентски активности

    Следете ги чекорите подолу за водење на вашата студентите преку оваа лекција план. Види студент водич линк во право.

    Чекор 1: “Испратена лимонада стојат и да го снимите вашиот податоци”

    Чекор 2: “Анализа на вашите добивки и загуби”

    Лекција продолжување активности

    Прашајте учениците да ги користат еден на топ листите во Office Excel да им помогне да се визуелизира и анализира нивните податоци.

    Прашај студентите да се напише стратегија прирачник за водење на успешен лимонада стои.

    Прашај студентите да се создаде една рекламна кампања за да привлечат повеќе клиенти за нивниот бизнис.

    Заклучок

    Проценка на студентите на нивните собирање на податоци и нивната конечна рефлексија. Тие треба да се користи математички термини и да се извлечат заклучоци од страна на разгледување на нивните податоци.

    Сподели

    Печати Додади во омилени

    Во овој дел:

    Резиме

    Математика

    Возраст од 5 до 10

    Возраст од 11 до 13

    5 + 45 минута класа периоди

    Совети

    Како на бизнис важи и кисело

    Прашај студентите да спомнеш некои фактори надвор оние кои се вклучени во играта дека би можеле да влијаат на вистинскиот живот лимонада стои. На пример, тоа би било важно каде лимонада штанд се наоѓа? Зошто? Што во врска со начинот на персоналот третира клиенти и работи на жалби?

    Софтвер и материјали потребни

    Microsoft Excel

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s